< Till bloggens startsida

Svar på frågor!

Hej! Vi har fått in lite fler frågor som jag tänkte svara på!


Fråga (angående Odd Molly-blusen): asså det står ingenstans att den är från oddmolly... hur resonerar du?
Svar: Men gud va alla ska haka upp sig på om blusen är från HM eller Odd Molly! Är ni så himla märkesfixerade eller? Blusen är från Odd Molly!!! Det är väl inge stor grej??

Fråga(angående Odd Molly-blusen): varför skulle den vara felmärkt?:P
Svar: Asså shit, jag vet väl inte. Det kanske var något fel på symaskinen ?

Fråga: viktigaste smink?
Svar: Det viktigaste är nog brunkräm, jag har ganska svårt med mina finnar...

Fråga: Vad har ni för mobiler?
Svar: Jag (Angelica) har en Sony Ericsson
Patricia har en Nokia            
       Jossan har en HTC (lyllos henne!!)

Om ni har några fler frågor så är det bara att skriva i kommentarsfältet, vi kollar där regelbundet!

Men då har vi en fråga till er: Vad vill ni att vi ska blogga om?
Satt alla blir nöjda liksom :)

Kram Angelica ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0