< Till bloggens startsida

Abaut me

Många har frågat oss om vi kan skriva om oss själva. Här är min histora:

Jag heter Jossan och är 15 vårar gammal. Min pappa heter Tor och min mamma heter Lena. Jag har också en skojsig lillebror som heter Fredrik. Vi bor i Stockholm i ett mysigt radhus på 120m2 och lever livet yeeah xD.
Jag går på klarinett två gånger i veckan. Det är det bästa jag vet. Jag är också väldigt mode intresserad och hoppas jag kan tillverka min egna kollektion snart. Mina drömmar i livet är att bli världens bästa mode designer eller veterinär. Jag vill ha minst fyra barn och en man som jag kan äska som också ska vara en bra fader. Han ska tycka om att massera, måla mina naglar, mode och allt annat jag gillar.

Hoppas ni vet lite mer om mej nu iallafall.

Många pussar och kramar från er egna Jossan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0