< Till bloggens startsida

Svar!

Svar: Hej anonyma människa som inte vågar säga sitt namn/stå för sina åsikter.
1. Vi alla har olika klädsmak. Du kanske inte tyckte att den jackan var fin. Men då behöver du inte skriva det.
Du kan faktiskt såra någon väldigt djupt in i hjärtat så den blir ledsen. Det kan leda till deprision och sedan leda vidare till döden. Då har du begått ett mord. Tänk dig för innan du kommenterar.
2. Jag tror jag vet bäst vilket material jackan är gjord av. Den är gjord av skinn.
3. Du har rätt med att en Jofama By Kenza jacka kan kosta 2000:- Men de kan kosta upp till 40 000:- också.
4. En begagnad gammal Juicy dress från typ kina kostar 2000:- ja. Men en äkta kostar runt 20 000:-

Förresten, vi vet din IP-adress och det var samma IP-adress på alla kommentarer i detta inlägg. Eftersom vi har din IP-adress så kan vi söka upp all information om dig. Vi kan ta reda på vilka dina föräldrar är, dina syskon och släktingar. Vi kan ta reda på vart du bor och vilket sjukhus du är född på, vilken skola du går i, hur gammal du är och vad dina föräldrar jobbar med och deras gammla kärlekar. Vi kan ta reda på vart du är och vad du gör dygnet runt.

Vi kan faktiskt skicka polisen på dig. Det kanske inte är så kul när du vaknar en lördagsmorgon och ska ta en kopp te i solen men istället blir du skrämd av polissirener och tappar tekoppen i golvet. Sen plingar det på dörren och när du öppnar så står det en beväpnad polispatrull utanför ditt hus med laddade kanoner och pistoler för att skjuta dig. Och sedan sätta dig i fängelse i ett par år och sedan får du lida i elektriska stolen för att du ska lära dig en läxa.
Så tänk dig för innan du kommenterar och tänk på konsekvenserna.

MVH Tremodetjejer genom Patricia

Kommentarer
Anonym

Nu anklagar jag inte er eller sårar er hoppas jag men man kan nog inte bli tagen av poliser med laddade kanoner och pistoler om man kommenterar ngt sånt. Man kan inte sitta i elektriska stolen om man gör det heller.

2012-06-14 @ 21:39:30
Hej jag gillar 7-up!

Töntar alltså... En ip adress är ett nummer som leder till datapaketet du köpte. Du kan alltså verkligen inte söka upp vart man bor, familj, ålder osv. Om du vill gå in på detaljer vart folk bor kanske du ska bli polis, där fungerar allt och man kan söka upp myycket mer än vi. Ahhhahahhaa tööööööntar

2012-06-15 @ 07:35:10
Agnes

En Juicy dress från juicybutiken i new York kostar typ 800kr per del

2012-06-15 @ 11:08:23
Nicole

hahaha ni är helt dummaihuveeeeeetttt

2012-06-15 @ 23:00:29
vilma

men varför skrev du att den kostade 20 000 då? jag bara undrar ;]

2012-06-25 @ 16:48:18
Anonym

Man kan verkligen inte göra allt det där med ett IP-nummer!

2012-06-29 @ 13:24:08
Anonym bitch

Asså FY fan euw ni är så äckliga när ni ljuger varför Asså bara sluta BLÄ på er fyyy!!! Inte illa ment

2012-06-30 @ 16:49:10
Emilia Andersson

Haja ni är ku stört sköna! Jag dör av skratt! Keep going!

2012-07-22 @ 21:55:18
URL: http://stylebyailime.devote.se
Allie

Haha, ni är bara för braaaaaa! :-D

2012-09-05 @ 20:08:36
Anonym

Hahahahahahahahaha va patetiskt! Ingen Johans by kenza jacka kostar över 1000! Jag känner kenza och han började gråta av skratt när jag sa det här. Och hahahahahahahahah jag har 4 äkta juicy dressar och sötisar de kostar inte ens 3000!
Gud vad fula och töntiga.. Inte ens koll på vad standard märken kostar! Dör hahahah

2012-09-05 @ 20:44:05
Anonym

hahahah keep on going

2012-11-04 @ 13:55:25

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0