< Till bloggens startsida

Favoritmusik



Hej Emma!

Kul att du gillar oss. Vi gillar dig också för din fina kommentar!
Jag tänkte att jag kunde göra ett inlägg med mina tre favoritlåtar just nu!
1. Bandet Big Bang som sjunger låten Bad Boy.
Mitt absoluta favoritlåt just nu. Den är så himla bra och jag älskar rytmen. Bandet kommer ifrån Korea.
Tycker också att en av sångarna är sååå snygg!
Typ döööör! Han heter G-Dragon<333

2. Ni alla känner säkert igen honom. Det är ingen minder än Patrik08!
En av mina största idoler. Han är mest känd för sin låt Sture P.
Jag tycker verkligen att han försöker få ut ett fint budskap i alla sina låtar. Älskar det!
Denna låten heter DJ och det är en stor hiss!

3. En jättebra låt av GO CCCP. Låten heter Seven Party och har en fantastikt fin text med fina budskap.
Tjejer i musikvideon verkar vara en väldigt blyg med mycket snäll person med många känslor.
Hon vet inte riktigt vart hon ska ta vägen. Men jag tycker änså att hon verkar vara en speciell person med ett starkt självförtroende som bara gömmer sig inom henne. Hon är alltså en tuff tjej med attityd på insidan.
Ett stort + också för att hon är en tjej med stil och mode i blodet.
Hon kommer ifrån det vackra landet Ryssland.

Lyssna och njuuuuuut :-)


Kramkram från eran Patricia♥

Kommentarer
Anonym

Haha lmao man märker verkligen att du anstränger dig genom att skriva PATRIK08 istället för PETER08 som han faktiskt heter bara för att irritera folk. Looool att ni ens orkar

2012-06-04 @ 21:49:32

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0