< Till bloggens startsida

Har tråkigt, haha

DINA KÄNSLOR, TANKAR OCH HUMÖR:
Hur är ditt humör nu: Glad, uttråkad
Vad tänker du på just nu: våra fina läsare
Saknar du någon just nu: yesss
Gillar du någon: alla mina kompisar!

Är du kär: lite
Är någon kär i dig: man hoppas ju 
Älskar du någon: yeesss

Hatar du någon: kanske nån
Hur är du om du är hungrig: mest sur
Hur är du om du är trött: Trött!?
Om du sovit i tre timmar: Jobbig!


DINA ÖNSKNINGAR:
Du skulle egentligen velat heta: Nora
Du skulle egentligen velat bo: New York
Din högsta önskan är: ha ett lyckligt liv!
Du skulle vilja ha: En nytt ställe att bo på


ÄRLIGHET:
När kramade du någon sist? Idag
Har du svårt för att bli kär? inte så jätte

Är du singel? Typ...
När fick du senast en komplimang? Idag :D
Sagt jag älskar dig till någon och verkligen menat de? Jadå!

HAR DU NÅGONSIN:
Varit medvetslös: Ja :(
Gjort något du verkligen ångrar? mmm
Varit nykter på nyårsafton? haha, ja!
Blivit polisanmäld? NO
Fått din mamma att gråta? nejdå!

Slagit ner någon? haha, nej verkligen inte!
Skämts över dina föräldrar? händer
Skämts över dig själv? ibland!
Sagt jag älskar dig och inte menat det? kanske
Tar du droger? Neeej
Dricker du? Ibland
Vilka kläder sover du i? BH, pyjamas byxor
Vad hatar du verkligen? Några idioter i min klass!
Varit kär? OFC
Är du ensam nu? Yepp
Vill du gifta dig? Längtar!
Vill du ha barn? absolut!

 

 

Undrar ni något mer så fråga, blir glad över alla frågor! :)

Pusspuss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0