< Till bloggens startsida

Dålig update, jag vet...

Hej bloggen!

Förlåt för att jag inte har bloggat på länge. Men det har varit så mycket i helgen.
I fredags så var jag ju sjuk, så jag var bara hemma, sov, knarkade halstabletter och tittade på High School Musical 1, 2 & 3. Bara älskar dom filmerna.
På lördagen var jag fortfarande sjuk men blev bättre på eftermiddagen. Så på kvällen var jag med Becca och Josef(min halvbror). Vi kollade på fotbollsmatchen mellan FC Barcelon-Manchester United, JIPPI vi vann!
På söndagen åkte jag in till stan och fick med mig detta hem:
Spetstrosor, lösögonfransar & ett par örhängen.


När jag kom hem ifrån stan var jag hemma och pluggade. Hade nämligen SO prov idag. Hoppas det gick bra i alla fall.
Aja, ni får ha det så länge, puss Patricia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0